טיפים משתלמים לקניית מצבר

החלפת מצבר

רובנו נתקלנו בסיטואציה שצריך להחליף מצבר ואז לרוב עולות מיליון שאלות שאין לנו תשובה מדויקת ולכן החלטתנו לתת לרוב השאלות הנפוצות בתחום המצברים שלא העזתם לשאול ולא מצאתם את התשובה הנכונה עבורכם.

קבלו סקירה קטנה על תפקיד המצבר ברכב ואז נעבור לטיפים שיכולים לחסוך לכם זמן וכסף כאשר אתם צריכים להחליף מצבר.

אז מה מצבר באמת עושה?

המצבר אחראי על מערכות החשמל ברכב, פנסי הרכב ותאורת הרכב תלויה בפעילות המצבר בנוסף המזגן ולוח השעונים תלויים במצבר.

כל הדברים החשמליים ברכב שלכם מופעלים בצורה כזאת או אחרת ע״י המצבר ולכן חשוב שהמצבר יהיה תקין וכך תוכלו למנוע מעצמם הפתעות לא נעימות במערכות החשמליות של הרכב.

בנוסף אם אתם מזהים שאחת המערכות של הרכב אינה עובדת כסדרה מומלץ שתפקחו עין ותשאלו את עצמכם מתי בפעם האחרונה החלפתי את המצבר.

אורך החיים הממוצע של מצבר כ-3 שנים ולכן במידה ואתם שמים לב שהגעתם לתקופה הזאת מומלץ לגשת לאיש מקצוע ולבצע בדיקה פשוטה אודות תפקודו של המצבר ברכב.

אנו נפרט בהמשך הכתבה אודות מספר דגשים שיש לשים לב אליהם כאשר מגיעים להחלטה שצריך להחליף את המצבר הישן במצב חדש.

במידה והמצבר הפתיע אתכם והפסיק לעבוד אין צורך להיכנס לפאניקה באזור המרכז ישנם עשרות אנשי מקצוע שישמחו להגיע עד לביתכם עם מצבר חדש,

תהליך החלפת המצבר הינו תהליך שאורכו כ-10 דקות.

איך בכלל בוחרים מצבר? מה צריך לדעת?

תחום המצברים מתחלק למצברים חדשים ולמצברי יד שניה ולכן מומלץ להחליט באיזה מצבר אתם רוצים להתקין ברכב והדבר משפיע על התקציב.

במידה ואתם מתכננים להישאר עם הרכב תקופה ארוכה אנו כמובן נמליץ על מצבר חדש אך אם אתם שוקלים למכור את הרכב ומעדיפים לחסוך כסף יש אפשרות להתקין מצבר יד שניה שיעשה את העבודה.

בנוסף מחיר המצבר נקבע ע״י מספר קריטריונים התלויים במותג של המצבר ובתקופת האחריות אותה מעניק יצרן המצבר.

ישנם מספר יצרני מצברים כחול לבן, מצברים באיכות גבוהה שמותאמים למזג האוויר הישראלי ובעלי מוניטין רב בנוסף ישנם מותגים בינלאומיים בתחום המצברים.

אנו תמיד ממליצים ללקוחותינו מצברים תוצרת כחול לבן, לרוב המצבר שמיוצר בישראל במחיר אטרקטיבי יותר מאשר המותגים האחרים אך הבחירה תלוי בלקוחות ובתאם לתקציב.

רגע לפני שמתקינים מצבר חדש….

רגע לפני שמתקינים לכם את המצבר החדש חשוב לבדוק שאכן מדובר במצבר חדש ולכן תסרקו את אריזת המצבר ותוכלו לראות האם מדובר במצבר חדש.

בנוסף כאשר היצרן מוציא את המצבר מהמפעל על כל מצבר רשום בחלק העליון תאריך יצור אז אתם יכולים לדעת לפני כמה זמן המצבר הזה יוצר.

הכי חשוב.. מצבר חדש!

במידה והמצבר כבר תקופה ארוכה אצל הטכנאי תתעקשו לקבל מצבר שיוצר כמה שיותר בסמיכות למועד החלפת המצבר אצלם. לרוב יש פער של מספר חודשים ממועד ייצורו ועד אשר מתקינים אותו.

דבר נוסף שיכול לעזור בבדיקת המצבר תבדקו שאין קורוזיה על המצבר או כתמים המרמזים לנו שמדובר במצבר ישן.

שימו לב לנתונים על פי היצרן

יצרן הרכב ממליץ אודות הנתונים והעוצמה של המצבר הדרוש לצורך לתפעול של הרכב ולכן חשוב לבקש מצבר בעל אותם המאפיינים כמו של המצבר הישן ברכבכם.

אין צורך שהמצבר יהיה בעל אותו המותג אבל חייב שיהיה בעל אותה העוצמה.

אסור להקטין ראש בנושא בגלל שרוצים לחסוך, הדבר עלול לפגוע בתקינות הרכב. אנו ממליצים ללקוחותינו לבדוק אצל מספר אנשי מקצוע אחרים ובכך לקבל תמונה רחבה יותר אודות טווחי המחירים בשוק וכך יבצעו את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם.

תהליך החלפת המצבר

תהליך החלפת המצבר לוקח מספר דקות בודדות במידה ומדובר באיש מקצוע אשר מכיר את עבודתו ומבצע החלפות מצברים על בסיס יומי.

טכנאי השירות שלנו פזורים באזור המרכז ואחראים באופן ישיר להחלפות של אלפי מצברים בכל חודש.

תוך 30 דקות אחד מאנשינו יגיע לביתכם עם מצבר חדש המותאם לרכבכם וידאג שתוך מספר דקות יוחלף המצבר ותוכלו להמשיך לדרכם. במידה ויש לכם עוד שאלות בתחום המצברים או שאתם מרגישים שיש לכם עוד מספר שאלות שנותרו ללא מענה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם הטכנאים שלנו.

שיחת ייעוץ בכל זמן 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע ללא עלות וללא שום התחייבות. תמיד כאן בשבילכם שמחים לעזור ולחץ את רכבכם. הנה יש כאן את המספר הישיר אלינו שלא תצטרכו להמתין 077-2306008

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest