BMW I8 – דור העתיד של המכוניות ההיברידיות

עם 369 כ"ס, מנוע בנזין בנפח של 1500 סמ"ק , ו-drivetrain חשמלי המספק 570 ננומטר של מומנט והאצה ל- 100 קמ"ש בפחות מ- 4.4 שניות.

הביצועים המרשימים של ה- I8 עוזרים לרכב לספק תמורה גבוהה במיוחד בעבור ההשקעה בו כשהוא נחשב לאחד מהרכבים הנמכרים בעולם בקטגוריה שלו. בכל הקשור לטיפול ואחזקת הרכב ה-i8 יכול בקלות להגן על מעמדו בקטגוריה שלו גם בשנים הבאות.

עם כל הנתונים האלה לא קנו את חיבתכם אז ה-BMW I8 מספקת נתונים מרשימים ביותר בקטגורית צריכת הדלק. ההיברידית החזקה הזו תיסע 100 ק"מ על 1.74 ליטר דלק ותפלוט זיהום אוויר בשיעור נמוך במיוחד עם שיעור פליטה של פחות מ-42 גרם של פחמן דו חמצני לקילומטר של נהיגה.

בתחילה, נתוני העוצמה של ה-I8 עלולים להראות לא מרשימים שכן המנוע של הרכב נלקח מדגם המיני קופר ומספק רק 228 כ"ס בכוחות עצמו. עם זאת, לקלאס הזה של מכוניות הסופר-קארס הבינוניות הוא מתאים במיוחד ובשילוב עם יחידות כוח בנזין חשמליות שמניעות את הגלגלים האחוריים ויחידות חשמליות קדמיות המוסיפות כ- 140 כ"ס נוספים ומספקות הנעה לגלים הקדמיים מה שנותן ל- I8 כוח זינוק מצויין.

יחידת ההנעה ההיברידית מספקת תצורה מרשימה במיוחד בהתחשב בכך שהוצגה לראשונה ע"י חברת BMW בשנת 2014 ועברה מתיחת פנים רק לאחרונה בשנת 2018. הסגנון ההיברידי מתכתב היטב עם האסתטיקה החדישה ופנים הרכב.

בסך הכל, BMW הצליחו לספק רכב חדש מוצלח המספק ביצועים גבוהים עם צריכת דלק נמוכה וזיהום אוויר אפסי בנוסף לחוויית נהיגה שקטה ואיכותית וסגנון יוקרתי עם מנוע חזק וגימור גרמני איכותי. כשמסתכלים על הב.מ.וו I8 אפשר להבין בקלות כיצד עתיד התחבורה ייראה בעוד כמה שנים מהיום.

מעוניינים במכונית? בידקו אם יש מבצעי רכב חדשים

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest