מיצובישי ספייס סטאר 2020 – פצצת אנרגיה צעירה

מיצובישי ספייס סטאר החדשה כאן והיא נועזת מתמיד עם עיצוב שובר גבולות שיתן לכם חשק לחשוב על המושג הנאה מנהיגה מחדש. העיצוב מרומם את הרוח ומורח חיוך על הפנים. אין ספק שהיא בין מכוניות הסופר מיני הבולטות ביותר כיום בשוק, גם הישראלי וגם העולמי.

מיצובישי ספייס סטאר
מיצובישי ספייס סטאר 2020


בשונה מהדורות הקודמים של הספייס סטאר, היום היא קורצת יותר לכיוון מכוניות המיני מבחינת האיכות אם כי היא עדיין נחשבת מכונית סופר מיני והיא בעצם מציגה לא מעט יתרונות מול המתחרות העיקריות שלה – קיה פיקנטו ויונדאי I10 שנטשו את תיבת ההילוכים הידנית לטובת תיבת הילוכים רובוטית שעדיין נתפסת בפני מתעניינים פוטנציאלים כחסרון גדול וכמועדת לבעיות.

בעקבות כך, הספייס סטאר היא אופציה מעולה שנשארה עבור מי שמחפש רכב מיני איכותי עם גיר ידני ועיצוב מופלא.

למי מתאימה הספייס סטאר החדשה?

הספייס סטאר החדשה מתאימה לצעירים שמחפשים מכונית מהירה, עם מראה ספורטיבי שנוסעת מושלם ברחבי העיר וקל מאוד להחנות אותה. אבל כמובן שהעיצוב הוא החלק המושך ביותר בספייס סטאר החדשה והיא מועמדת טבעית עבור צעירים.


גם משפחות עשויות להתעניין בספייס סטאר, מכיוון שמבחינת מרווח פנימי היא מצטיינת למרות גודלה הקטן.

אז כל המשפחות שאוהבות מכוניות מיני כי הן לא אוהבות להתפשר על מכונית שמבזבזת המון דלק וקשה להתנייד איתה בעיר, ספייס סטאר היא הבשורה שלכם מכיוון שהיא משלבת את כל היתרונות של מכונית מיני עם מרווח פנימי סביר, אם כי ממש לא כמו מרווח פנימי של מכונית משפחתית רגילה.

לקנות מיצובישי ספייס סטאר ב- 100 אחוז מימון ללא מקדמה

אז אם אתם חפצים במיצובישי ספייס סטאר החדשה, אתם יכולים למצוא אותה בחברות הליסינג ולהתעניין בנוגע למסלולי מימון רכב. חברות ליסינג מסוימות מציעות גם מסלולי 100 אחוז מימון ללא מקדמה, שזוהי בעצם הדרך הנוחה והמהירה ביותר לקנות היום רכב, על ידי כך שאתם מקבלים הלוואה בתנאים מעולים שאותה אתם צריכים להחזיר כל חודש בהחזר חודשי שמתאים עבורכם.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest