סקודה חוזרת בגדול

ארבע שנים חלפו מאז שהדור הנוכחי של הפאביה הושק ע"י חברת סקודה הצ'כית, והגיע הזמן הנכון שההאצ'בק הקטנה תחזור למפעלי החברה לעבור מתיחת פנים חיצונית ופנימית הכוללת מנועים חדשים ומתקדמים, טכנולוגיה חדשה, ומראה חדש ומודרני שמתאים להתמודדות היומיומית בכבישי העיר. אין ספק שהפאביה החדשה היא בשורה בעולם רכבי המיני!!

גימור ועיצוב

בצד החיצוני של הפאביה החדשה, השינויים הבולטים ביותר הם במראה הגריל, שמקבל עיצוב עמוס, רציני ודינמי יותר, בהתאם לרמה הגבוהה ששוק הרכב מכתיב בשנים האחרונות. התאמה אישית (קאסטום) היא אלמנט מרכזי כשמדובר בפאביה החדשה, שבמפרט שני הצבעים שלה מגיעה עם צמיגי 18 אינץ' הכוללים חישוקי סגסוגת שהולכים יד ביד נאמנה עם שאר האפשרויות העשירות והמתקדמות שבאות עם הרכב, שמטרתן להראות ולהוכיח לצרכן את רמת העיצוב והגימור הגבוהה שהפאביה החדשה נולדה עבורה, ונועדה לספק.

פנים הרכב ותוספות

פנים הרכב מקבל חיים חדשים ומרעננים עם הגדלתו והארכתו, ההופכים  אותו למרווח הרבה יותר מהדגם הנוכחי, עם רענון לתא הנהג החדש המאפשר שימוש בגאדג'טים מודרניים וטכנולוגיה מתקדמת המוסיפה לחוויית נהיגה מיוחדת בפאביה החדשה. האלמנטים בלוח המכוונים ברורים, קלים לקריאה וקלים לניווט, ממוקמים בצורה אינטואיטיבית בלוח המכוונים המתקדם והמעודכן של הרכב תוך כדי שהכל מעוטר בנגיעות בטוב טעם המאופיינים באיכות טובה של החומרים, בעיקר באופן מרשים במיוחד ביחס לטווח המחירים הלא יקר שבו נמצא הרכב.

מנוע וביצועים

סקודה פאביה החדשה מגיעה רק עם אפשרות הנעה על ידי בנזין, עם מנוע ה MPI וזוג מנועי TSI, בעלי תפוסה קומפקטית במיוחד של רק 1.1 ליטר. עוד תכונות חדשות ומתקדמות הן אפשרויות בטיחות כגון מראת התראת תנועה אחורית נמוכה, מערכת החלפת נתיב חכמה ומערכת חכמה לכיוון פנסי הרכב שבפעם הראשונה תותאם לפנסי הלד החדשים, הזמינים להוספה כאפשרות בחירה.

מובילה בקטגוריה

הסקודה פאביה החדשה מתחרה עם יותר מ-30 רכבים בקטגוריה המתפתחת, הגדלה ונמכרת עכשיו יותר מאי פעם של רכבי ההאצ'בק הקומפקטיות, ובהשוואה לרובן פשוט לא ניתן להכחיש כי היא כוללת תג מחיר פחות יקר שפשוט לא יכול להתחרות ברכבים מתחרים דומים כמו הפולקסווגן למשל, בטווח המחירים הגבוה שלהן.

לסיכום

בשורה התחתונה, מה שזה אומר לצרכן המתעניין בקניית רכב חדש בסגמנט, זה שבסביבות 10,000 יורו בלבד, הם יכולים להביא הביתה רכב שיש לו את כל האפשרויות המתקדמות והתכונות של המתחרים בלי תג המחיר הגבוה של המתחרים, מה שהופך את הסקודה פאביה החדשה לעסקה אטרקטיבית במיוחד, במיוחד אם תמצאו דיל מסוג רכב 0 ק"מ

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest