רכישת מכונית דרך אתר מכירות


רוב האנשים עדיין קונים מכוניות בחנות פיזית ולא ברשת – מדובר בקנייה גדולה ומשמעותית שרוב האנשים מעוניינים לבצע אל מול אדם בשר ודם במקום להתבלבל לבד באתרים השונים הרבים. עם זאת, נדמה כי השוק לאט לאט משתנה – מסקרים שנעשו בזמן האחרון עולה כי לקוח בעולם המערבי נכנס לפחות אולמות תצוגה לפני שהוא קונה מכונית מאשר בשנים עברו. כלומר – במקום לבזבז את זמנם למול נציג מכירות מתיש, יותר ויותר לקוחות מעדיפים לבצע את סקר השוק שלהם ברשת.

נכון – רכישה של מכונית דרך אתר מכירות יכולה להראות כמשימה מאיימת ומבלבלת, והפיתוי לגשת לנציג אנושי במקום הוא מובן. עם זאת, באמצעות ההסברים והדרכה המתאימים יש לאתרי מכירות יתרונות לא מעטים בבואנו לרכוש מכונית חדשה.

אז למה כדאי לרכוש מכוניות דרך אתר מכירות?

  • הפירוט – אמנם לא תזכו לגעת ולראות בעצמכם במכוניות המוצעות דרך האתר, אך הפירוט המוצע באתרי מכירות הוא גדול יותר מכמות המידע אליה תחשפו באולם תצוגה בשיחה עם נציג מכירות. המידע באתר בדרך כלל פרוס בצורה ברורה וזמינה, ואם בכל זאת נתקלתם במידע חסר – באתרים המדוברים יש בדרך כלל אפשרות לשאול שאלות ולקבל תשובות במהרה.
  • המבחר – מבחר המכוניות המוצעות באתרי מכירות הוא גדול לאין שיעור מזה המוצע באולמות תצוגה; אולם תצוגה ממוצע בדרך כלל מכיל מותג אחד של מכוניות – באתרי המכירות ישנם אינספור מותגים. חוששים להתבלבל מעודף המכוניות? אל דאגה – באתרי מכירות טובים תוכלו למצוא מנגנוני סינון חכמים שיאפשרו לכם למצוא את המכונית המושלמת בשבילכם.
  • הכוח נמצא בידיים שלכם – נציגי המכירות, אדיבים ונחמדים ככל שיהיו, הם אנשים, וככאלו יש להם אינטרסים. לעתים הם מקבלים בונוס על מכירה של מכונית מדגם כזה או אחר ולכן יעדיפו להדגיש בפניכם פרטי מידע מסוימים על פני אחרים. באתרי המכירות כל המידע נמצא בידיים שלכם, כמו גם מנגנונים חכמים שיסייעו לכם לנווט בו בבטחה – זה יכול להיות מנגנון סינון חכם כמו שהזכרנו לעיל או מנגנון השוואת מכוניות שיאפשר לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר מבין מספר אפשרויות.
  • מענה אנושי – זה שבחרתם לפנות לאתר מכירות ולא לנציג מכירות לא אומרת שלא תקבלו מענה אנושי – מרבית אתרי המכירות מאפשרים צ'אט עם נציג אנושי הבקיא ברזי האתר ובמוצריו ויכול להפיג חששות ולספק הסברים נוספים. אפשרות אחרת שזמינה בהרבה אתרי מכירות היא שיחת ייעוץ חינמית עם נציג מכירות מטעם האתר.

לסיכום – רכישת מכונית דרך אתר מכירות היא לא בהכרח משימה פשוטה, אך היא יכולה להתגלות כמאוד מתגמלת. הפיתוי הגלום ברכישת מכונית דרך סוכן מכירות כזה או אחר מתגמד למול היתרונות הקיימים ברכישת מכונית דרך האינטרנט – מבחר עצום, פירוט רב ואפשרות לקבל החלטה נקייה משיקולים זרים שתואמת בצורה מושלמת את העדפותיכם ושיקולכם.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest