מימון רכב – לא צריך הון עצמי!

מעוניינים לקנות רכב חדש? היום, החלום שהיה כל כך רחוק עבור אנשים רבים, הוא קרוב מתמיד! סוכנויות רכב מציעות לכם מגוון אפשרויות לקנות רכב חדש ללא הון עצמי כלל! איך? 2 מילים, מימון רכב – או ב-3 מלים, מימון מלא לרכב. תשלבו את המימון עם מבצעי רכב חדש הקיימים היום בסוכניות ותוכלו לתפוס דיל מעולה

מימון רכב – מי מה ואיך

היום הכל מתנהל באינטרנט, בטח במהלך חיפושיכם אחר מידע על קניית רכב חדש הגעתם לאתרים ומודעות שמתהדרות בעסקאות מימון רכב שפשוט נשמעות כמו חלום. אין פה קאצ', העסקאות האלה הן אמיתיות ולמעשה הן טובות גם לכם וגם לסוכנויות הרכב. איך? אתם מתחדשים ברכב חדש והם מוכרים רכב חדש. ווין ווין סיטואיישן.

למעשה, עם השנים היכולת של סוכנויות הרכב להציע מימון באחוזים גבוהים יותר גבר. אם לפני כמה שנים שיעור המימון היה בסביבות ה-50 אחוז, היום אחוז המימון הוא הרבה יותר גמיש ומותאם עבור צרכי הלקוח, הסיבות לכך הן רבות אך הסיבה העיקרית נעוצה באופי הכלכלה המערבית שהולכת יותר ויותר לכיוון ביסוס הצריכה השוטפת על הלוואות.. משכנתאות, מסגרת אשראי, כן, כל מה שכולכם מכירים טוב מאוד.

הקושי של ישראלים רבים לשלם סכומים גדולים במזומן בעקבות הגידול בהוצאות השוטפות, הביא למציאות חדשה שבה סוכנויות הרכב היו חייבות למצוא שיטות שבהן ניתן ללכת לקראת הלקוח ככל האפשר ומכאן מרביתן של חברות הרכב מציעות מימון רכב של עד 100 אחוז ובחלק מהמקרים אפילו ללא מקדמה. מה שנשאר לרוכש הרכב לשלם זה סכום חודשי של כמה מאות עד אלפי שקלים לתקופה של כמה שנים עד שמשלמים את ההלוואה והרכב עובר רשמית אל הרוכש, תוך כדי שהוא זוכה לאורך כל תקופת ההלוואה להנות מרכב 0 ק"מ.

מימון רכב – הרבה יתרונות

אי אפשר להתעלם מהיתרונות של מימון רכב גם אם מתאמצים. בסופו של יום, אתם נוסעים ברכב חדש עם מיטב הטכנולוגיה וחווית הנהיגה המודרנית ביותר ואם זה לא מספיק, סוכנויות רכב רבות מאפשרות בסוף תקופת התשלומים למכור להן את הרכב חזרה ולהתחדש עוד פעם ברכב חדש! כך אתם מייצרים לעצמכם בעצם לופ שבו אתם תמיד נוהגים ברכב חדש ובטיחותי ולא מתעסקים בטרנטות ששורפות לכם כסף במוסך.

מעוניינים במימון לרכב? בניו קאר ליס אנו מתאימים מסלולי מימון רכב במיוחד עבורכם בתנאים שהכי מתאימים לכם. בקרו אותנו בסניפינו ונשמח לעזור לכם לבחור את הרכב הבא שלכם.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest