מה ההבדל בין ביטוח ישיר לביטוח עם סוכן

ביטוח רכב

בעבר לא היו חברות ביטוח כמו שיש היום, הדרך לבטח את הרכב הייתה באמצעות סוכן ביטוח בלבד. התחום אשר נמצא בין ביטוח ישיר ובין ביטוח עם סוכן הוא מאוד מעורפל,

אף אחד לא באמת יודע לשים את האצבע על מה משתלם יותר, ולמה. החלטנו להרים את הכפפה ולעשות סדר בבלגן!

ביטוח רכב – מהי הדרך המשתלמת ביותר?

רבים חושבים שפער המחירים בין סוכן ביטוח לחברת ביטוח משמעותיים, באנו לכאן בכדי לשבור את הסטיגמה.

אמנם חברות ביטוח אינן מעסיקות כבר סוכני לכל מבוטח אלא קלדניות וטלפניות אשר מציעות לכם את מגוון המסלולים והמחירים דרך אתר האינטרנט או הטלפון.

בדרך זו אנו מפחיתים את עמלת הסוכן, אך אין כאן הבדל מהותי במחיר.

היתרון של קדמת הטכנולוגיה מאפשרת לכל חברת ביטוח לפרסם את כל היתרונות שלה, ומלבד

לכך בתור חברת ביטוח יש לה גב כלכלי וחופש תמרון גדול יותר עבור הלקוחות מאשר סוכן ביטוח.

הדרך להוזיל את מחירי הביטוח היא דווקא בגלל הטכנולוגיה המודרנית וגב כלכלי של חברות הביטוח.

ביטוח רכב – למה עדיף ביטוח ישיר?

לכל אופציה יש את היתרונות והחסרונות שלה, רצינו לציין בפניכם את היתרונות המרובים שיש לחברות ביטוח ישיר על פני סוכני ביטוח, הנה שלוש יתרונות משמעותיים שיש לביטוח ישיר:

  • זמן – חברות ביטוח אינן דורשות הליך בירוקרטי ארוך ומייגע, זאת ביחס לסוכני הביטוח כיום ובעבר. התהליך אינו דורש אסמכתאות שצריך לשלוח, או פגישות פנים מול פנים כמו בעבר. כיום הכל עובד בדרך מקוונת תוך מספר דקות ספורות דרך אתר הבית של חברת הביטוח.
  • מחיר – סופו של דבר, בשל היצע חברות הביטוח הגבוה המחירים ירדו באופן משמעותי, זאת כאשר יש לחברה אפשרות להוריד מחירים. סוכני ביטוח עובדים באופן פרטני יותר והשירות שהם יכולים לעמוד בו הוא די מינימלי ביחס לחברות ביטוח רכב ענקיות. מלבד לכך, התחרות הגדולה שיש לחברות ביטוח הרכב בין עצמן תורמת לירידת המחירים עבור הצרכן וגיוון מסלולים בהתאמה אישית.

אז אין לחברות ביטוח רכב חסרונות?

אין חברה בכל תחום שהוא ללא חסרונות, שלמות זה לא מונח שמיש בעולם מקצועי. כאמור יש כל כך הרבה חברות ביטוח, וכרגע הם בעדיפות על סוכני ביטוח, אך מהן נקודות התורפה של חברות הביטוח?

  • יחס – אין מה לעשות, כאשר אנו עובדים מול חברת ביטוח רכב היחס הוא פחות אישי בהשוואה לביטוח רכב אצל סוכן. כאשר יש לחברה עשרות ומאות אלפי מבוטחים היא לא יכולה להעניק שירות אישי.
  • ידע –  לעיתים יש שאלות מקצועיות שאין למוקדנים תשובה עליהן, וכך ההליך יותר להתארך עד למציאת האדם המתאים להשבה על השאלה. אך זה כבר תלוי חברת ביטוח ואופן ההכשרה שלה.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest