ניו קאר ליס מציגה: 100 אחוז מימון ללא שקל מקדמה

מימון לרכב

חברת הליסינג ניו קאר ליס, יוצאת במסלולי מימון לרכב הכי משתלמות בשוק הרכבים החדשים. למעשה חברת ניו קאר ליס מציעה עד 100 אחוז מימון לרכבים ללא צורך במקדמה, וכך מאפשרים לעשרות אלפי ישראלים שהם עצמאים, אנשי עסקים, בעלי משפחות, חובבי שטח, להתחדש ברכב חדש ללא צורך בהון עצמי מוקדם. מה המשמעות? אין רכב שאתם לא יכולים לקנות! כמובן שצריך לקחת בחשבון אם אתם יכולים להחזיר כל חודש את התשלומים שנקבעו עבורכם, ואתם מקבלים רכב חדש מהניילונים שהוא רכב 0 ק"מ או רכב חדש לחלוטין יד 00.

איך קונים רכב בדרך הכי משתלמת?

ברגע שתכנסו לניו קאר ליס, בעצם ילכו לקראתכם בכל דרך אפשרית על מנת שאתם תקבלו את הרכב החדש שלהם. באיזה דרכים? קודם כל, בניו קאר ליס יש לא מעט מבצעי רכב, כך שאתם יכולים למצוא שם רכבים חדשים במחירים מיוחדים ביותר.

בנוסף, ניו קאר ליס מאפשרת טרייד אין על הרכב הישן שלכם על מנת להתחדש ברכב חדש, בכך שהיא מאפשרת טרייד אין לרכב שהוא גמיש במיוחד, אתם לא צריכים להתעסק במכירת הרכב, שזה לכשעצמו תהליך ארוך שדורש המון זמן והתעסקות, במקום זה אתם משאירים את ההתעסקות לניו קאר ליס עם טרייד אין הוגן במיוחד שיעזור לכם לקנות את רכב חלומותיכם.

רכב חדש

בנוסף, ניו קאר ליס מציעה מגוון מסלולי מימון לרכב, כאשר הטופ של המסלולים הוא מסלול ה- 100 אחוז מימון ללא מקדמה. במסלול כזה אתם מקבלים מימון מלא לרכב ואינכם צריכים אפילו מקדמה. העסקה יוצאת לפועל אחרי בדיקות בהן בודקים שאתם יכולים לעמוד בהחזרים החודשיים, וקדימה – לצאת עם רכב חדש!

ייעוץ מקצועי לבחירת הרכב המתאים לכם

בניו קאר ליס מציעים ללקוחות יחס משפחתי וייעוץ מקצועי, על מנת שתבחרו את הרכב המתאים ביותר עבורכם הן מבחינת תקציב והן מבחינת צרכים. חשוב מאוד להבין – שוק הרכבים רווי בחברות ודגמים, ועל מנת שתקנו את הרכב שמתאים ביותר לצרכים שלכם אתם צריכים ייעוץ מקצועי שהמטרה שלו היא שאתם תצאו עם הרכב הטוב ביותר עבורכם.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest