אופל מוקה X – נועזת וקומפקטית

עם עיצוב מפתיע, מקורי ומחוספס, אופל מוקה שואפת לכבוש את השוק ההולך וגדל של רכבי שטח קומפקטיים ורכבי שטח וקרוס אובר. על מנת לעשות זאת היא מספקת מתכון פיקנטי שללא ספק שווה תשומת לב. טרייה מלוח השרטוטים של העיצוב מחדש בשנת 2016, שבו חזית הרכב קיבל עיצוב שונה לגמרי, התואר הרשמי החדש של המוקה הוא המוקה X, אות שבסופו של דבר תהיה הסימן של כל רכבי השטח של אופל.

פנים הרכב ותאי אחסון

המרחב בתוך המוקה X מפתיע במיוחד בהתחשב בגודל הקומפקטי להפליא של הרכב, המכוון לכיוון קטגוריית הרכבים הבינוניים מבחינת המידות, למרות ממד הגובה היחסית גדול של הרכב, שגם כאשר לוקחים אותו בחשבון, הוא עדיין לא מוסיף מספיק על מנת להפוך את המוקה X לרכב בקטגוריית הרכבים הגדולים. ישנתם גם תאי אחסון רבים בתוך קבינת הרכב, שבנויה מחלקי פלסטיק באיכות גבוהה למדי שנעימים מאוד למגע.

התנהגות כביש, מתלים ועבירות.

הודות למתלים הנוקשים, שעדיין יחסית סלחניים על מנת לא להתפשר על נוחות נסיעה טובה ונעימה בכביש ובשטח, המוקה X מראה את עצמה כרכב זריז ונעים לנהיגה במיוחד בזכות ההגה המדויק ועוצמת הבלמים. בגרסאות ה 4X4 השליטה נעזרת בבקרת האחיזה החשמלית המסייעת לחציית כבישים בוציים או מושלגים, ומספקת למוקה X יכולות נאותות במעבר כבישים ומכשולים מאתגרים ולא שגרתיים.

מנוע וביצועים

לא כל הגרסאות באות כ 4X4 מאחר ונהיגה עם 4 גלגלים יכולה להתבצע רק עם מנוע חזק במיוחד, כמו מנוע הבנזין 1.4 ליטר עם 140 כ"ס או מנוע הדיזל הגדול יותר, 1.6 ליטרים, עם 136 כ"ס. מגבלה נוספת על מערכת ה4X4 זה שהיא לא יכולה להגיע עם הגיר האוטומטי הכולל 6 מהירויות. הנעת גלגל קדמי בלבד ניתן לקבל עם שאר אפשרויות המנוע, כמו מנוע הטורבו 1.4 עם 120 כ"ס, מנוע הCTDI 1.6 ליטרים עם 110 כ"ס, ומנוע הבנזין-LBG 1.4 ליטרים המספק 140 כ"ס.

לסיכום

בסך הכל, הקלפים החזקים של האופל מוקה X החדשה הם איכות הבנייה, הודות האביזרים והחומרים האיכותיים במיוחד המשמשים גם לבנייה החיצונית של הרכב וגם לבניית פנים הרכב, המתלים המפתיעים הנוקשים יחסית על מנת לשמור על יציבות ועם זאת רכים מספיק על מנת לספק נסיעה כיפית וטובה במיוחד, וכמובן המטרה הראשונית והחשובה, שהיא לספק רכב שטח קומפקטי, מעשי וורסאטילי לתנאי כביש שונים ומתאגרים, בתג מחיר הולם המתחיל ב22,950 יורו.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest