ליסינג מימוני – מה היתרונות?

במדינת ישראל המסים מקשים על קניית רכב חדש ומחירי הרכבים נמצאים תמיד בעליה. אנחנו בתור ישראלים, אוהבים רכבים, מכיוון שהתחבורה הציבורית בארץ לוקה בחסר. אך איך נקנה רכב חדש עם המחירים הגבוהים האלו שלא מפסיקים לעלות?

עם הזמן, יותר ויותר אנשים שוקלים ליסינג מימוני כאשר הם מעוניינים לקנות רכב חדש. למרות המצב הכלכלי בארץ, ישראלים מעוניינים לקנות רכבים חדשים ויוקרתיים יותר. הסיבות לכן הן רבות אך אי אפשר להתעלם מכך שלרכב חדש יש הרבה יותר יתרונות מרכב ישן – טכנולוגיה, בטיחות, אמינות וסטטוס.

עוד מגמה בשנים האחרונות היא מעבר ממכוניות קומפקטיות וחסכוניות למכוניות פנאי-שטח שהן בדרך כלל הרבה יותר יקרות ולרוב האנשים קשה לרכוש אותן. אך בישראל כמו בישראל – כשאנחנו רוצים משהו, הלהט לא עוצר אותנו ונעשה הכל מנת לקנות אותו. כאן נכנס למשחק ליסינג מימוני, שמאפשר לקנות רכבים חדשים אפילו בתג מחיר גבוה, בשיטה נוחה מאוד ועם הרבה יתרונות

ליסינג מימוני – תנאים

חברות ליסינג שונות מציעות תנאי ליסינג מימוני שונים, חלקן דורשות מקדמה ואצל כאלו ואחרות הריביות גבוהות יותר ואצל אחרות נמוכות יותר.

ישנן גם חברות עם תנאים מעולים, כמו חברת ניו קאר ליס, המאפשרת רכישת רכב ללא מקדמה בכלל, ב- 100 אחוז מימון ובריביות הנמוכות בשוק. לכן כאשר אתם מעוניינים לקנות רכב חדש והולכים לכיוון הליסינג מימוני, שימו לב שאתם בודקים חברות שונות מאחר והצעות שונות יכולות לחסוך להם הרבה מאוד כסף.

ליסינג מימוני – ליהנות מרכב חדש מבלי לקרוע את הכיס

עסקת ליסינג מימוני מאפשרת כמעט לכל אחד עם משכורת ממוצעת במשק, ליהנות מרכב חדש לגמרי ישירות מהיבואן. חלק מהחברות מגבילות את הלקוח בכמות הק"מ השנתית אך ישנן חברות שאינן מטילות הגבלה כזו ולמעשה הלקוח מתנהל עם הרכב כרכב שהוא רכש לחלוטין והוא שלו.

כעבור 3 שנים לאחר שהלקוח סיים את התשלומים, עומדת בפניו האפשרות לשלם את הסכום שנשאר או להחזיר את הרכב לחברת הליסינג להמשיך את התהליך עם רכב חדש לגמרי וכך בעצם הלקוח כל הזמן מחדש ברכב חדש.

ליסינג מימוני – סיכום

במציאות של ישראל כיום, נראה שכל מי שמעוניין לרכוש רכב חדש, ליסינג מימוני היא האופציה הטובה ביותר. גם מתחדשים ברכב חדש וגם לא קורעים את הכיס. ליסינג מימוני מאפשר להמשיך לחיות את החיים בנועם ולהנות מרכב חדש לחלוטין.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest