המדריך לרכישת רכב חדש

ביטוח רכב

הידעתם? היום ניתן לרכוש רכב חדש מבלי לקום מהספה.

כן, קראתם נכון. יש לא מעט חברות וסוכנויות רכב, אשר אימצו את השיטה האמריקאית.

הם מאפשרים לבצע את הרכישה דרך אתר האינטרנט בצורה פשוטה ומהירה – כולל אפשרות לקבל פתרונות מימון ואפילו לטיפול בכל הנושא של ביטוח רכב.

אז כן, אם אתם מעוניינים ברכב חדש, ואתם יודעים מה אתם מחפשים, כך שלא באמת חשוב לכם לראות פיזית את הדגמים והאפשרויות המוצעות עבורכם, תשמחו לגלות כי קיימת האפשרות לבצע את הרכישה בצורה קלה, מהירה ופשוטה – חלק מהחברות, אף דואגות להביא את הרכב החדש עד לבית הלקוח.

בכל מקרה, אם לא ידעתם את זה, יש סיכוי שלא ידעתם עוד דברים לגבי איך כדאי ומומלץ לרכוש כיום רכב חדש – ובדיוק בשביל זה, הכנו בעבורכם את המדריך הבא:

הבנת הדרישות והצרכים

אז רגע לפני שמתחילים בחיפושים, חשוב שבכלל תגיעו להבנה עם עצמכם מה אתם מחפשים.

יש לא מעט שאלות, אשר אם תענו עליכם, תוכלו להבין בצורה מעמיקה באיזה רכב אתם מעוניינים ובין היתר: באיזה סוג רכב אתם מעוניינים (משפחתי, שטח, מנהלים וכיוצא בזה..), מי אמור לנסוע ברכב? מה גובה התקציב אותו אתם מייעדים למטרה? האם אתם מעוניינים ברכב אוטומטי או ידני?

האם יש לכם העדפות ליצרנית ספציפית (או אולי למספר יצרניות ספציפיות)?
הבנת מלוא הדרישות והצרכים, תתווה לכם את הדרך המהירה לרכב האופטימאלי.

תכנון התקציב

כידוע, טווח המחירים של רכבים חדשים הינו גבוה במיוחד. מעבר לכך, כאשר, מנסים לתכנן את כל מה שקשור להוצאות על הרכב, חשוב לקחת בחשבון לא רק את העלות ההתחלתית אלא גם את ההוצאות השוטפות – ביטוח רכב, דלק, טסט שנתי, תיקונים ועוד..

ברגע שמבינים את כל ההוצאות שיש לכם על הרכב, הרבה יותר קל להבין מהו הסכום אותו תוכלו להקצות למטרה.

כאן חשוב להדגיש, שאם אתם מבקשים לנסות ולחסוך בעלויות, תוכלו לברר פרטים לגבי עסקאות אפס קילומטר – אשר בכוחן להוזיל את עלויות רכישת הרכב.

מהיכן לרכוש את הרכב?

ובכן, כפי שצוין בהתחלה, כיום ניתן לרכוש רכב בצורה פשוטה ומהירה, דרך רשת האינטרנט. בכל מקרה, גם אם אתם בוחרים לרכוש את הרכב דרך האינטרנט,

גם אם אתם בוחרים להגיע פיזית לסוכנות רכב וגם אם אתם מעדיפים להגיע ולרכוש רכב מהיבואן הרשמי של הרכב בו אתם מעוניינים, ההמלצה היא לבחור את אותו המקום בתבונה –

יש לשים דגש שאתם מגיעים לסוכנות מקצועית, מנוסה ואמינה. מומלץ לנסות ולאסוף כמה שיותר מידע על המקום ואם יש דרך לקבל המלצות מלקוחות שבעי רצון, דבר זה גם יוכל לסייע בקבלת החלטה מושכלת ובטוחה.

השלמתם את הרכישה? בשעה טובה ומה עכשיו?

אם אתם כבר נהגים וותיקים אשר כבר החזיקו בבעלותם מספר רכבים, אתם ודאי מודעים לכל הנושא של ביטוח רכב.

אבל, אם אתם עושים את צעדכם הראשונים בעולם הרכבים, לא בטוח שאתם מבינים או מכירים בצורה מעמיקה את הנושא של ביטוח רכב וקיימת חשיבות גבוהה שתלמדו להכיר אותו.

ובכן, על קצה המזלג: קיימים 3 סוגים עיקריים של ביטוחי רכב – ביטוח רכב חובה (אשר כשמו הוא מהווה כחובה על פי חוק),

ביטוח צד ג' וביטוח מקיף – כאשר, 2 האחרונים, אומנם לא מהווים כביטוחי חובה, אך כאשר מדובר ברכב חדש, ההמלצה היא לכל הפחות לשקול לעשות ביטוח רכב צד ג ואף לשקול לעומק גם את הנושא של ביטוח מקיף.

תמונה: https://unsplash.com/photos/fwYZ3B_QQco

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest