איך בוחרים את הרכב המשפחתי הבא שלכם?

לבחור רכב משפחתי

מרבית הישראלים מחליפים אחת לכמה שנים את הרכב שלהם.

לעיתים הם עושים זאת בגלל שהמשפחה התרחבה והם צריכים רכב גדול יותר מבעבר,

לעיתים הם בוחרים לעשות זאת בגלל שהרכב ישן מדי והם רוצים ליהנות מרכב חדש ומתקדם,

לא פעם הם בוחרים להחליף רכב מאחר ומצבם הכספי השתפר ויש להם אפשרות כזו.

כל התחום של מכירת רכבים בישראל השתנה מאוד בעשרים השנה האחרונות.

בין אם זה בהיבט של חברות אשר אחראיות על מכירת רכב לקהל הרחב, ובין אם זה במאפיינים שקשורים לאופי התשלום על הרכב וכן בקטלוגים של החברות השונות.

היום יש יותר אפשרויות בחירה, בין אם זה של חברות רכב ובין אם זה של דגמים וסוגים.

היום כשישראלים מחפשים חברות העוסקות במכירת רכבים יד 2, עומדות לרשותם אפשרויות שונות.

הם יכולים לבחור באופציה של רכישת רכב דרך שירות ליסינג, דרך טרייד אין או רכישה ישירה דרך חברה כזו או אחרת. כאמור, מלבד השאלה אצל מי וכיצד נרכוש רכב, אזי שכל אחד צריך להחליט איזה סוג רכב לקנות.

באופן טבעי מרבית הישראלים בוחרים לרכוש רכב משפחתי.

מדובר על רכב עם 5 מקומות ישיבה לפחות, אשר אפשר להתקין בו כסא תינוקות במידת הצורך והוא מיועד הן לעבודה והן להסעות של ילדים, טיולים וכדומה.

מדובר על רכב פופולארי, מאחר ואפשר להשתמש בו לצרכים שונים, הוא נוח, פשוט, וכן בעתיד יהיה אפשר למכור אותו או להחליף אותו ברכב אחר.

כיצד בוחרים רכב משפחתי?

כשאנחנו ניגשים לקנות רכב משפחתי, עלינו לאפיין את הצרכים שלנו מחד ומאידך, לאפיין את התנאים שעומדים לרשותנו.

כלומר, אנחנו צריכים לדעת לשם מה הרכב אמור לשמש אותנו ומה אנחנו אמורים לעשות איתו. לצד זה, אנחנו צריכים לדעת מה התנאים שעומדים לרשותנו בשביל שנוכל לרכוש את הרכב.

למשל, אחת הנקודות על פיה נבחן את סוג הרכב שנרצה לקנות היא, כמה ילדים יש לנו, כמה אנשים אמורים להשתמש ברכב ואיזה מרכיבים וציוד נרצה לשאת בו.

אם מדובר במשפחה עם שני ילדים קטנים, אז יש לקחת בחשבון את כל הציוד הנלווה לכל נסיעה, מה שאומר שנידרש לרכב משפחתי עם תא מטען גדול מספיק.

כמו כן, אנחנו נצטרך לבחון היבטים של עלויות צריכת דלק, בלאי, נוחות (בפרט אם הרכב משמש אותנו גם לעבודה), וכאמור גם את השוק שיש לרכב בשביל שבעתיד נוכל למכור אותו בקלות יחסית.

כמה זמן נכון להחזיק רכב משפחתי?

בעיקרון, רכב יכול לשרת אותנו במשך שנים רבות, אך אם אנחנו לא רוצים להפסיד סכומים גבוהים, אז מוטב להחליף אותו כל שנתיים-שלוש, כך אנחנו עדיין נוכל למכור אותו במחיר סביר ולא להפסיד יותר מדי.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest