איך לבחור חברת ליסינג שמתאימה לכם

קניית רכב חדש

קניית רכב חדש היא אחת מאבני הדרך שלא תשכחו. זו קנייה רצינית! רכב הוא כלי שמאפשר לכם לקיים את החיים שלכם בצורה נוחה ואופטימלית, ובעקבות כך כדאי לכם לבחור את הרכב הנכון הן מבחינה כלכלית והן מבחינת הצרכים שלכם. לכן כשאתם ניגשים לקנות רכב מחברת ליסינג, כדאי שתבדקו את הדברים הבאים:

מסלולי מימון רכב

בימינו, כבר קשה מאוד לקנות רכב חדש ללא מסלול מימון רכב. מעטים האנשים שיש להם את הכסף במזומן, וגם אם כן – מימון רכב מקל משמעותית את עניין הרכישה מכיוון שהמימון מחלק את מחיר הרכב לתשלומים נוחים. לכן, כשאתם ניגשים לחברת הליסינג, תבדקו את מסלולי מימון הרכב שלהם, ותופתעו לגלות שמסלולי מימון שונים מאוד אצל חברות שונות. הדברים העיקריים שאתם צריכים לשים לב אליהם הם:

גובה ההחזר החודשי

האם חברת הליסינג יכולה לבנות מסלול מימון עם גובה החזר חודשי שמתאים לכיס שלכם? אם חברת ליסינג מבקשת יותר ממה שאתם יכולים לשלם, אל תתייאשו! בידקו בחברה אחרת, שמאוד יכול להיות שתלך לקראתכם ותקל על גובה התשלומים.

מימון רכב
מימון רכב

ריביות

אנשים נמנעים מלקחת מימון לרכב בגלל שהם מפחדים מהריביות. אך מה שהם לא יודעים זה, שניתן למצוא מסלולי מימון רכב עם ריביות נמוכות מאוד. איך זה קורה? חברות הליסינג עושות כל מה שביכולתן על מנת להקל את התשלומים שלכם ולהציע לכם את העסקה הטובה ביותר, ובעקבות ההסדרים שיש לחלקן עם חברות האשראי והבנקים, הם מסוגלים לתת לכם עסקה בתנאים אופטימליים – עם ריביות נמוכות מאוד, הרבה יותר נמוכות מאשר אם תקחו הלוואה במקום אחר.

מקדמה

אנחנו לא נגד מקדמה. אם יש באפשרותכם לשלם מקדמה ובכך כבר לסגור חלק מעלות הרכב – זה מעולה! אך אם לא.. אין שום בעיה. ישנן חברות ליסינג שמציעות מסלולי מימון רכב ללא מקדמה בכלל! המשמעות של זה היא שאתם באים, בוחרים את הרכב החדש שלכם ישר מהניילונים ויוצאים איתו כבר באותו יום עם תשלומים נוחים מאוד. תתחדשו!

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest