מנשא אופניים MENABO – מדוע משתלם לקנות אותו

מנשא אופניים

כשאנחנו מחליטים לרכוש אופניים לרכיבה בכביש או בשטח, בין אם זה בשבילנו או בשביל הילדים שלנו. אנחנו צריכים לקחת בחשבון, שיידרש מאיתנו גם לרכוש ציוד נלווה על מנת שנוכל להשתמש באופניים בצורה בטוחה, נוחה, בכל מקום בו אנחנו מבקשים לרכב.

על כן, אנחנו נקנה קסדה, מגני ברכיים וידיים, כפפות, וציוד נלווה נוסף רלוונטי לרכיבה על אופניים. על מנת שנוכל באמת לרכב איתם בכל מקום בו אנחנו רוצים, וכן נוכל לאפשר גם לילדים שלנו לרכב על האופניים שלהם, בן או בת זוג, חברים או שותפים לרכיבה, הרי שאנחנו נצטרך גם לקנות מנשא אופניים אותו נתקין ברכב.

מנשא אופניים MENABO נחשב לאחד המנשאים הפופולאריים והאיכותיים ביותר שקיימים היום בשוק. לא מעט הורים רוכשים אותו על מנת שיוכלו לקחת ברכב שלהם, הן את האופניים שלהם והן את האופניים של הילדים שלהם. אך יתרה מזו, רוכבים מקצועיים, כולל בקבוצות רכיבה, משתמשים במנשא זה על מנת שיוכלו לקחת את האופניים לכל מקום בו הם רוצים לרכב. כך נוהגות קבוצות רכיבה מקצועיות וחובבניות.

מדוע משתלם לרכוש מנשא אופניים MENABO

מנשא אופניים MENABO נחשב למנשא אטרקטיבי, בזכות העובדה שניתן להרכיב עליו ארבעה זוגות אופניים, בצורה נוחה, בטוחה וקלה. המנשא מתחבר לגב גרירה, וניתן להעמיד את האופניים בצורה פשוטה וקלה.

המנשא שוקל פחות מעשרים קילו, כאשר הוא יכול לשאת שישים קילו. הוא מתאים לסוגים שונים של אופניים, יש בו סט תאורה, אפשרות לחבר לוחית רישוי, וכן ניתן לקפל ולאחסן אותו בצורה מהירה.

תהליך העמסה של האופניים על גבי המנשא הוא מאוד פשוט, וכן תהליך הפירוק וההורדה. זה חשוב מאחר וזה יכול לחסוך הרבה מאוד זמן ולאפשר לתהליך להתבצע במהירות ובצורה נוחה. צריך לציין גם, המנגנון כולל מנגנון נעילה מהירה וחזק המונע גניבות.

כיצד רוכשים מנשא אופניים MENABO ולמי זה יכול להתאים?

כאמור, מנשא מסוג זה יכול להתאים להורים שרוכבים ורוצים לקחת את הילדים שלהם איתם לרכיבה בשטח, בפארקים ובמקומות אחרים. כך אפשר להעמיס את האופניים על גבי המנשא ולא צריך לחפש מקום אחר עבורם.

המנשא יכול להתאים, כפי שציינו, גם לקבוצות רכיבה, מקצועיות וחובבניות, אשר יוצאות לרכיבה ביחד באזורים רחוקים. כך יכולים מספר רוכבים לנסוע ברכב אחד ולהעמיס את האופניים שלהם על גבי המנשא.

על מנת לרכוש מנשא מסוג זה, יש לבחון כמובן עד כמה הוא מתאים הן לצרכים שלכם והן לתנאים העומדים לרשותכם. רצוי לבדוק עד כמה פשוט וקל לכם להעמיס את האופניים שלכם על גבי המנשא, עד כמה פשוט ונוח להוריד אותם ממנו, וכמובן כל מה שקשור לתחזוק ולתפעול של המנשא. אחרי שרוכשים מנשא מסוג זה, אפשר להיות רגועים שהוא ישרת אותכם שנים רבות ללא שום בעיה.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest