איך בוחרים את המצבר המתאים ביותר לניסאן קשקאי?

מצבר לרכב

אם אתם בעלי רכב, אתם כנראה כבר יודעים שאין דבר כזה "זול" כקשור לחלפים ומוצרים שקשורים לרכב. כל פעם שצריך איזה משהו קטן לרכב אנחנו מוצאים את עצמנו שופכים לפחות כמה מאות שקלים ולפעמים זה גם מגיע לאלפי שקלים, זה למה חשוב למצוא את המחירים הטובים ביותר כשאנחנו רוצים חלפים לרכב.

למשל כשמדובר על ניסאן קשקאי, אם אנחנו רוצים להחליף מצבר, אנחנו לא נרצה להתפשר על מצבר שהוא לא איכותי, אבל כן נעשה בדיקה וסקר שוק על מנת לבדוק מאיפה ניתן לרכוש את המצבר במחיר הטוב ביותר. אם לא נעשה סקר שוק לפני כל רכישה לרכב, אנחנו נמצא את עצמנו מוותרים על אפשרות לחסוך אלפי שקלים בשנה.

החלפת מצבר

איך לקנות מצבר איכותי שגם מתאים לניסאן קשקאי

אז כאמור, הוצאות הרכב הן בין הגדולות בחיינו, ולכן חשוב מאוד לחסוך איפה שאפשר לחסוך. אבל כשמדובר על מצבר הכוונה היא לחסוך על ידי סקר שוק ולא על ידי קניית מצבר לא איכותי, מכיוון שמצבר לא איכותי בשורה התחתונה יגרום לנו לבזבז יותר כסף עקב הבעיות וחוסר היעילות של מצבר כזה.

כשאנחנו קונים מצבר איכותי אנחנו מסתכלים קדימה, גם מבחינת איכות חיים וגם מבחינת חיסכון כספי, מכיוון שמצבר איכותי ימנע מאיתנו מצבים בעייתיים שידרשו מאיתנו להשקיע עוד כסף. למשל, מצבר לא איכותי שאורך החיים שלו קצר – ואז נצטרך לקנות עוד מצבר. מה עשינו בזה? עדיף לנו כבר לרכוש מצבר איכותי במחיר שהוא נמוך ממחיר שני מצברים וגם להנות מאיכות פעולה וגם מאורך חיים ארוך.


בנוגע לניסאן קשקאי, כשאנחנו בוחרים מצבר צריך לדעת איזה מצבר מתאים לניסאן קשקאי, במקרה הזה מדובר על מצברי 60-62 אמפר.

איזה משתנים צריך להתייחס אליהם במחיר מצבר איכותי?

כשאנחנו באים לחשב את כדאיות המחיר של מצבר מסוים אנחנו צריכים להסתכל על כמה דברים. קודם כל, כמה אחריות אני מקבל? בחלק מהמצברים תקבלו אחריות לשנה ובחלק שנתיים. במקרים מסוימים תקבלו גם אחריות ל- 3 שנים. אנו ממליצים תמיד לקחת בחשבון את תקופת האחריות, כי למה לא לשלם קצת יותר בשביל להיות בראש שקט.


בנוסף, המחיר גם מושפע מהמותג. אם מדובר על מותג אירופאי או אמריקאי שנחשב איכותי, אתם תמיד תשלמו יותר מאשר מותג שעושה מצברים איכותיים אך לא מוכר. אם ללכת על מותג מוכר או לא זו כבר בחירה שלכם, אבל שימו לב שיש לזה השפעה לא קטנה על המחיר.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest